piątek, 12 czerwca 2015

The Sims 2 - rodzina Truskawka

Traumatized-dog

Hej! Niestety koszmar z prezentacjami powrócił :/ Dlatego też dość długo nie ma i nie było mnie w internetach :D A z moją nieobecnością powiększyła się aktywność innych w simowej blogosferze :D Przypadek? Nie sądzę xD Wierzcie mi, że ja wszystkie posty czytam. Czasami nie mam weny twórczej, aby coś skomentować i dlatego odstawiam to na później :) O jeny, burza, grzmoty, grad za oknem grrr... nienawidzę takiej pogody :/ Za mną ostatni sprawdzian w tym roku szkolnym. A jak u Was? U Was w klasie też naciągają innym oceny, czy tylko moja szkoła taka cheaterska? :P Z ocen jestem nawet zadowolona. Haha, wychowawczyni wybrała mnie, abym wygłosiła przemówienie na uroczyste zakończenie szkoły... Spośród czterech klas z mojego rocznika zostałam wybrana JA. Przecież to będzie porażka xD Kiedyś na lekcji zamiast czeladnik, przeczytałam czekoladnik. Głodnemu chleb na myśli :D

Przedstawiam Wam rodzinkę Truskawka! Tak na marginesie: pomimo, że rodzinka jest na moim laptopie, to Truskawki należą do mojej koleżanki. Aha i jeszcze jedno: pisząc koleżanka mam na myśli przyjaciółka. Nie wiem czy tylko mnie denerwuje określenie przyjaciółka. Przyjaciółka kojarzy mi się z kimś, komu mówi się wszystko. Dosłownie wszystko. -Hej, mam pryszcza na dupie! -Hej, dzisiaj wydaliłam kał, który wyglądał jak ten chłopak, który mi się podoba itp. Tak, to są te bardziej hardkorowe przykłady...
Tak wygląda ich domek <3
To jest Karolina
To Tomek
A to Anastazja :)
So many lamps xD
Ten dom, jest po prostu perfekcyjny. Nawet gazeta ma swoje dokładnie wyliczone miejsce :)
Tylko te drzwi... Co im się porobiło?
Tak, zjedzcie się -.-
Karolina... chyba nie trafiłaś głową
Jak ja kocham dziecięce szczęki w brodzie XD
Już niedługo będzie ta oto rodzinka xD
Oooo, nie wiedziałam Karolina, że lubisz sport
Aha, spoko. To wiele wyjaśnia :D
Genialna Karolina :P
Nie chcę wiedzieć, gdzie ona chowa tę piłkę...
Awww ^^
Nooo, mikrofalówka takie skomplikowane urządzenie
Świetny strój do pracy!
Czy... czy ona czuje wstręt do swojego własnego dziecka?!
Aha, to do sąsiada... Cóż... Hehe, to moja sprawka xD
Awww, jaki słitaśny piesek... Czy tylko mnie denerwuje słowo śłitaśny?
W TS2 gram od wielu lat, a dopiero teraz zauważyłam tego słonika na dnie miseczki :D
Znam tego kota... Ale o nim więcej w kolejnym poście z TS2
Co tu pisze?! nieeee, ja wcaleee nie idę do szkoły anglojęzycznej
No dobra, coś wcisnęłam...
Anastazja jest niejadkiem...
W przeciwieństwie do ojca...
Jeny, to mieszkanie jest takie ładne... Szczególnie ta łazienka
This girl is very cute #EnglishLevelHard
Była spokojna noc...
...kiedy ta zaczęła się drzeć
Tomek umie spać z otwartymi oczami O.O Też tak chcę! Przydałoby się na lekcjach ;)
Śnieg. Snow is snowing. English level proffesional xD
Wspólne chwile z tatusiem
Mam nadzieję, że się podobało!


Pa, i jeszcze jedno: SHUT UP BURZA!

4 komentarze:

  1. Oj tam, na pewno dasz radę wygłosić to pożegnanie :)
    Ale oni mają świetny dom *-* Chciałabym umieć takie robić, ale zawsze mam problem z dachami :p Ale uroczy pies *^* O jaa, ja też nigdy nie zwróciłam uwagi na tego słoika :o Ja bym nie wytrzymała grać w simsy po angielsku :v Anastazja jest świetna, szczególnie ta jej wystająca szczęka xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale... ten domek jest z gotowców :D

      Usuń
  2. Fajny dom ^^
    Szczęka w brodzie xD
    Słodki ten piesek <3
    Ja też bym nie wytrzymała grać w simsy po angielsku :D
    No fajnie by było spać z otwartymi oczami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekoladnik najlepszy! :D Z przemówieniem sobie poradzisz, staraj się myśleć pozytywnie :) Ja też nie przepadam za słowami typu słitaśny. Słonika nigdy chyba nie widziałem, muszę się następnym razem przypatrzeć :> O, ja też staram się grać w simsy po angielsku, choć czasami mam ochotę wrócić do wersji polskiej ;) Przyjemna rodzina i mają ładny dom!

    OdpowiedzUsuń