piątek, 19 czerwca 2015

Luźny post...

hungry,lunch,noms,Prairie Dogs

 Hej! Niestety na dziś nie zdążyłam przygotować żadnego posta :/ Będzie to bardzo luźny post, na bliżej nieokreślony temat :D I teraz bardzo ważna informacja! Posty będą się pojawiały nieregularnie. Jest to dla mnie wygodniejsza opcja, ponieważ w wakacje będę mogła dodawać post częściej albo żadziej (ja i mój polonistyczny geniusz :P). Data kolejnego posta będzie na końcu posta (maseło maślane xD). A tak wgl, to zrobiłam simową wersję R. Maciaszka (z pewnością go kojarzycie, no chociaż odrobinkę :D). Było jeszcze mnóstwo innych postaci z youtuba, no ale wyszły jakoś tak kalecznie XD A oto i on:

Remigiusz Maciaszek

A teraz jakieś tam pytania, większość usunęłam, bo nie odpowiadały moim standardom :)

 1. Najlepsza rzecz jaka Ci się przytrafiła w życiu?
    Poznanie moich znajomych... bo gdyby nie oni, to zapewne ten blog zmieniłby się w bloga jakiejś smutnej ze swojego życia dziewczyny. Pewnie pisałabym kopiowałabym jakieś wiersze o smutku i te pe i te de
2. Śpisz przy zamkniętej czy otwartej szafie?
 Closed
3. Czy zabierasz szampony i odżywki do hotelu?
  Na początku myślałam, że w tym pytaniu chodzi o to, czy zabieram szampony z hotelu xD
4. Czy musisz być cała przykryta kołdrą?
  Chyba jestem za głupia na te pytania, że nie widzę ich sensu... albo to te pytania są za głupie...
5. Czy kiedykolwiek ukradłaś znak drogowy?
Odpowiedź wyżej...
6. Czy wycinasz kupony, ale później z nich nie korzystasz?
Chyba nie...
7. Czy wolałabyś zostać zaatakowana przez niedźwiedzia czy przez rój pszczół?
Niedźwiedzia wolę...
8. Czy lubisz używać karteczek naklejanych?
Tag
9. Czy masz piegi?
Nie
10. Czy zawsze uśmiechasz się do zdjęć?
Nie
11. Co wkurza cię co niekoniecznie wkurza innych?
     Mlaskanie... i moja szkoła :)
12. Czy kiedykolwiek liczyłaś swoje kroki podczas spaceru?
  Tag
13. Czy kiedykolwiek załatwiałaś się w krzakach?
?
14. Czy kiedykolwiek robiłaś grubszą sprawę w krzakach?
  ??
15. Czy kiedyś tańczyłaś bez muzyki?
???

A więc oto trochę nudny i krótki post, a kolejny przewiduję 26 czerwca ;)
Pa!

10 komentarzy:

  1. Rzeczywiście dziwne te pytania XD
    Fajnie Ci wyszedł Remigiusz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabij mnie, ale nie znam Remigiusza Maciaszka xD 26 czerwca to będzie taki szczęśliwy dzień, nie dość że zakończenie roku szkolnego, to tyle postów się pojawi <3 W tym 3. pytaniu chyba rzeczywiście powinno być Z a nie DO :P Zuziu... żadziej...? :P A w ogóle to takie luźne posty też są ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gifek przesłodki ♥ kto to jest Remigiusz Maciaszek? tak przyznaję się nie zam go! nie strzelaj XD pytania są dziwne..bardzo. do hotelu się nie zabiera własnego szamponu. szampony się bierze z hotelu do domu XDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Po wyszukaniu, że Remigiusz Maciaszek to Rock, już go kojarzę ;p Te pytania są naprawdę dziwne! Dlatego nie biorę udziału w takich zabawach XD Też wolę nie planować postów, tylko pisać, gdy mam czas i ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego Remigiusza Xd
    A pytania rzeczywiście dziwne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego Remigiusza Xd
    A pytania rzeczywiście dziwne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego Remigiusza Xd
    A pytania rzeczywiście dziwne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam* Zuziu (no co ty nie powiesz, Olga) że wybierasz się do szkoły anglojęzycznej. :D
    Ja mam 6 z anglika ale moje miasto to taka wieś, że nic tu nie ma. :'))


    *- No tak się mówi. xd

    OdpowiedzUsuń