poniedziałek, 29 grudnia 2014

Jesteś pierwszy raz na blogu?

Hej! Nazywam się Zuzia i od 2006 roku gram w simsy :3 Posiadam The Sims 2, The Sims 3, The Sims 4 i The Sims Średniowiecze. Oczywiście mam jeszcze do TS2 i TS3 dodatki, ale myślę, że nikogo nie interesuje, ile ich dokładnie mam...
Simka zrobiona na wzór mnie. Imię i nazwisko brane z losowych :)
Jeśli kogoś bardziej interesuje moja osoba to zapraszam do zakładki O mnie

A tak na szybko, to te cechy pasują do mnie najbardziej:
Cecha oszczędnyCecha mól książkowyCecha komputerowiecCecha nie znosi sztukiCecha wysportowany 

Zdjęcia z mojej rozgrywki:



Staram się, aby moje zdjęcia były w miarę czytelne, a ściany były uniesione :)
Mam nadzieję, że mój blog Ci się spodobał. Zachęcam do komentowania, bo być może się odwdzięczę :D
Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz