piątek, 29 maja 2015

Nowa Ewa i starszy Johnny #6 - rodzina Ginger - wyzwanie wielopokoleniowe

Cat-hopping-hind-legs

Hej! Jutro (sobota) mija miesiąc, od kiedy zaczęłam nosić "metal" w uchu (no nie taki do końca metal :D)... Zanim przekłułam sobie ucho, naczytałam się wielu komentarzy na różnych forach, gdzie to ludzie pisali, że dwa miesiące spali na jednym boku, bo kolczyk wbijał im się w głowę... Haha, to chyba pobiłam jakiś rekord ludzkości, bo normalnie spać mogłam po 3 dniach od przekłucia xD Internet kłamie... Ale nie tylko w tym biję rekordy... no bo kto umie w dwie minuty nauczyć się na (nie)zapowiedzianą kartkówkę z historii i jeszcze dostać z niej 4+ ? A 31.05 wzbogacę się o kolejny rok mojego życia... to brzmi tak poetycko xD

Ewa bardzo ubolewała nietolerancję rodziny wobec jej stylu... yyy, czy to zdanie brzmi po polsku? xD
Ach te piękne widoczki xD
Yeah! Stać nas na lustro!
A oto śmietnik, który przynosi największe zyski xD
Poznajecie? To odmieniona Ewa :)
Ewa i Miranda stały się najlepszymi przyjaciółkami ^^
<3
Johnny utrzymuje stare znajomości
Uhuhu, jaki wypasiony pierścionek
Tsaaa
Interakcja nazywa się: "patrz w chmury", tyle że... tych chmur ni ma xd
Wow
Tak, te screeny są jeszcze z kwietnia :P
Wow, stać nas na sztalugę
+mały update schodów
A teraz mały przerywnik w postaci efektów mojej nudy: kolorowy, klockowaty domek xD
Pomimo, że domek ładnie wygląda z przodu, to z tyłu... już gorzej... bo schody się w środku nie mieszczą xD
Każdy pokój ma swój kolor: to jest kuchnia, która ze wszystkich pokojów najbardziej mi się podoba :)
Salon...
Pokój środkowy (?)
Nieporęczna łazienka...
Jadalnia...
Gabinet...
A teraz pokoje u góry...
*cisza*
i to jest drugie piętro *cisza*
Znam ten ból, kiedy ładnie się wygląda tylko w rozpuszczonych włosach... a w związanych - jak szczur...
Haha, z tego wszystkiego zapomniałam, że Johnny się postarzał :(
Jako że Johnny po swoich urodzinach był smutny, wybrali się na zakupy
Jak słodko ^^ kupuję xD Nieważne, że kosztuje około 550 simoleonów...
Yyyy, nie...
Wybrali się do innego sklepiku...
...z duperelkami
I tak to Johnny wybrał sobie taką zabawkę xD
Mały upgrade pierwszego piętra :)
A tak wgl, to zmieniłam sobie tło w CASie (ta dziewczyna jest randomowa)
Co to są za buty?!
I jest, długo wyczekiwane pierwsze piętro!


Pa!

12 komentarzy:

  1. Biedna dyskryminowana Ewa ;-; ...Ona od zawsze była niebieska czy ja po prostu o czymś zapomniałam? D: Ale jej ślicznie po tej przemianie :D Trochę źle bym się czuła korzystając z takiej łazienki xD Ale fajne masz teraz tło w casie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piętro pierwsza klasa :D Tylko szkoda, że bez okien XD Ja też wyglądam źle w spiętych włosach, dlatego cały czas mam rozpuszczone. A Ewy nie poznałam O.o Teraz wygląda wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewa jest śliczna :3. Fajne tło w CAS'ie :D. Też miałam zmieniać, ale nie mogę się zdecydować na jakie :D Nie wiem czy bym korzystała z tej łazienki wśród tylu okien :D.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ahaha w moim przypadku jest wręcz przeciwnie! wszelako związane włosy, czy to kok, warkoczyk czy kucyk, we wszystkim będę wyglądać dobrze tylko nie w rozpuszczonych ;-; omg ile okien w łazienceXD i bez zasłonX'D kąpałabym się późno w nocy lub bardzo wcześnie rano, gdybym miała pewność że wszyscy śpią:") Ewa słodziutka :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewa jest piękna <3
    Taa, zdecydowanie za dużo okien w łazience :D
    Fajnie teraz wygląda Twoje tło w casie ^^
    Oglądanie chmur bez chmur xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, sto lat, wychodzi na to, że urodziny masz dzisiaj. :D
    Klockowaty domek nawet ciekawy. :3
    Haha, też mi się wydaje, że źle wyglądam w związanych włosach! Od jakiegoś czasu chodzę tylko w rozpuszczonych.
    Ta randomowa simka z CAS-u bardzo fajnie wystylizowana. :o

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń, mniej bugów w simsach i żebyś zawsze była taka pozytywna <3

    Klockowaty domek bardzo nowoczesny, a pokoje głównie utrzymane w jednym kolorze są fajne! :D Co do włosów, ja lepiej wyglądam w rozpuszczonych, bo w związanych takoś jakoś :\ Ewa w nowym looku wygląda ślicznie <3 pozdrawiam, całuski :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile ty masz teraz lat ? I wszystkiego naj :D. Zrobisz jeszcze rodzinkę z trójką ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój wiek jest ścisłą tajemnicą xD Chociaż... popełniłam kiedyś wtopę i przy drobnych obliczeniach można łatwo mój wiek obliczyć :) Póki co nie zamierzam grać w TS3. Mój komputer nie nadaje się do tej gry xD

      Usuń
  9. xD, a jaki dodtek polecasz ? Mam rajską, nie z tego, zwierzaki (odinstalowane), Cztery pory roku (odinstalowane), i Podróże (odinstalowane)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zakładce "Takie jakby archiwum" znajdziesz posta "top 10 dodatków do TS3" :) Myślę, że on powinien pomóc. Sama bardzo polecam dodatek Zostań Gwiazdą ^^

      Usuń
  10. Spóźnione życzenia urodzinowe - wszystkiego najlepszego! Ewa dobrze wygląda po przemianie. Teraz dziewczyny wyglądają jak bliźniaczki :) Łazienka w tym Twoim domu jest dość "niezręczna", aż się odechciewa korzystać na widoku ;p

    OdpowiedzUsuń