sobota, 14 lutego 2015

Klinika Życia 5/7

(c) Diana S
Hej! Dzisiaj ciąg dalszy maratonu xD Coś czuję, że ten post będzie najgorszym postem ever... Zdjęcia były robione na szybko, nie chciało mi się przebierać bohaterów i tak dalej i tak dalej... Jadę dzisiaj lub jutro po tablet (za dobre wyniki w nauce xD). Jeszcze cztery miesiące szkoły... Tylko cztery... Coś czuję, że jestem ostatnią osobą, która będzie płakać za swoją klasą... Nasza klasa tak bardzo się lubi...


Debra – Samiczka czy samiczek?
Laura – Nie wiem, nie znam się
Debra- Ale ty na serio nie wiesz kto jest ojcem czy tylko udajesz?
Laura- Nie, wiesz Laura, ja tylko tak udaje… Zmądrzyj dziewczyno!
Debra – Z mordki jest podobne do… Rogera?!
****************************************************************
Sara – Słyszysz coś? Co one mogą robić razem w łazience?
Emma – Tego nikt nie wie…
Stu stuk stuk…
Sara – Kto tam?
Roger – Ja!
Emma – Ja, czyli kto?
Roger – Ja, Roger!
Emma – Aha ok, ty w tej sprawie?
Roger – No. Wyłaź Emm, bo nie zamierzam tak stać przed drzwiami cały czas!
Emma – Już już!
*************************************************************
Emma – Sara, Sara! Wiem wszystko!
Sara- Wszystko?!
Emma – No, prawie wszystko
Sara – No to mów, co wiesz.
Emma – Laura była w ciąży… Dlatego Debra kazała nam nie wchodzić do tej łazienki po lewej…
Sara – No, mądre, mądre… A skąd Roger mógł wiedzieć, że Laura jest w ciąży?
Emma – Bo to on jest ojcem tego dziecka! Rozumiesz?
Sara – Aha… O kurczę…
Emma – Jest jeszcze jedna spra…
Margarita – Zbiórka wy głupie lenie! Na bieżnie! Już!
Sara – To powiesz mi później…
***********************************************************************
Roger – Ile można biegać?! To stare ścierwo nie przebiegłoby zapewne jednej ósmej tego, co my biegamy
Margarita – Usłyszałam to Roger! Po zajęciach do mnie! To samo ty Emma! Muszę z wami porozmawiać!
Emma – O nie! Ona pewnie już wie!
Sara – Emm, ale co wie?
Emma – Nie zdążyłam Ci powiedzieć, że…
Btw, świetne spojrzenie xD
Sara – Że…
Emma – Jestem w ciąży! Z Rogerem!
Sara – O kurczę.


A teraz coś specjalnego: simowa wersja mojego pokoju:

Tak wygląda mój pokój, gdy do niego wejdziemy
Po lewej stronie jest szafa i łóżko
A tu jest jeszcze jakiś takiś wieszak
+ wielka szafopółka z drugiej strony xD
Biurko jest bardzo ciekawym miejscem...
Plecak przy biurku (nie bierzcie dosłownie tego koloru plecaka, bo tak to mam czarny...), różowa lampka, obowiązkowo telefon i jakieś przybory do pisania...
A tak wygląda mój pokój z perspektywy mnie, gdy się obudzę...

Przy tworzeniu swojego simowego pokoju, było dużo zabawy, a więc polecam to wszystkim simomaniakom i nie tylko ;)
Ps Jutro też będzie coś specjalnego ;)
Pa!

10 komentarzy:

  1. Ty już masz/jutro będziesz miała tableta, a ja jadę za tydzień, dwa po mojego ^^
    Samiczka czy Samiczek XD Emma w ciąży z Rogerem? o.O Ten Roger to jakiś masowy reproduktor... o.o xD
    Masz ładny pokój *-* Kiedyś chciałam w simsach odtworzyć cały mój dom, ale miałam problemy z wielkością pomieszczeń i żeby wszystkie meble się pomieściły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam serdecznie, piszę to z mojego nowego tableta xD

      Usuń
  2. Emma jest w ciąży z Rogerem ?!
    Jak Margerita wejdzie do ich łazienki a tam skupisko dzieci Rogera XD
    Śliczny masz pokoik <3
    Dzięki za pomysł może zrobię kiedyś swój :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hodowla dzieci xD Koniecznie zrób swój pokój, jestem bardzo ciekawa, jak on wygląda ;)

      Usuń
  3. Też posiadam tableta, ale używam tylko do przeglądania internetu wieczorami. W gry nie gram, te androidowe są jak dla mnie sztywne. Wolę grać na mojej komórce w klasyki pokroju Miami Nights <3
    Nadrobiłam ten i poprzedni odcinek. Hm, Klinika jest spoko, ale tylko spoko. Wolę, kiedy piszesz bardziej na luzie. Toteż czekam na Sosenki. ;3
    Ładny pokój, ale trochę taki pusty. No chyba, że masz porządek XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klinika życia miała być odskocznią od Sosen. No ale zaczęła mnie po pewnym czasie męczyć... i wyszło merde (j. francuski) Bałagan w pokoju mnie denerwuje, dlatego zawsze mam porządek :D

      Usuń
  4. ,,To samiczka czy samiec?!" Zuzia rozwaliłaś system xddd I jak się spisuje tablet? Też mam tylko nic na nim nie robię oprócz grania w Subway Surfers *3* Ten Roger to drań! Łał masz śliczny pokój<3 W zeszłe wakacje moja koleżanka próbowała stworzyć swój dom w TS3. Postawiła fundamenty,ściany,umywalkę (xd xd) i jej się odechciało budować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do Twojej koleżanki, liczą się dobre chęci :) A tablet jest mega ♡♡♡ i to bardzo mega xD 💜

      Usuń
  5. bardzo ładny masz pokój w simsach, chętnie bym go zobaczyła w rzeczywistości :) aż sama chętnie zrobię swój pokój w simsach :D "Samiczka czy samiczek"- mój tekst dnia, ahahahah! XDD a propos tableta, też posiadam, ale rzadko kiedy go używam- starczy mi laptop oraz telefon :) a tablet od jakiego producenta, jeśli można wiedzieć? :) pozdrawiam i całuski! :*

    OdpowiedzUsuń