wtorek, 20 stycznia 2015

Klinika Życia 2/7


(c) Diana S
Hej! Kupiłam sobie taką piękną niebieską spódniczkę. O kurczaczki, jestem taka szczęśliwa! A wracając do simsów to chciałam tylko powiedzieć, że pierwszy odcinek Klinki Życia był taki normalny, ten odcinek wprowadzi Was w... (nie wiem jak to nazwać, ale wprowadzi Was w zamieszanie, które z odcinka na odcinek będzie coraz większe xD), no a czwarty odcinek jest już okropnie bardzo pokręcony. No i pamiętajcie o słowach na końcu notki :D


Tej nocy Laura pomimo nakazu czuwania zasnęła. Obudziła ją Debra.
Debra –No wstawaj ty leniu śmierdzący!
Laura – Ale co jest? Debra, co ci się stało? Dobrze się czujesz? Masz takie blade usta!
Debra – Zapomniałam nałożyć błyszczyka tłumoku!
Laura – No a co z jedzeniem?
Debra – Emma i Sara swoje porcje już zjadły. Ja też zjadłam swoje dwie porcje…
Laura – Ale jak to dwie?
Debra – Ale ty głupek jesteś! Twoją porcję zjadłam! Margarita była w pokoju o szóstej i wręczyła nam pyszne ryby. Mmmmm…
Laura – Co, były takie pyszne, że musisz mówić mmmmmm?
Debra – Nie. Skubana ość mi utknęła, a mmmmmm miało mi pomóc w wyciągnięciu jej. Wiesz… fale dźwiękowe
Laura – Aha.
Margarita – Dziewczyny. W sali basenowej zbiórka o 8:30
Emma – Ale ja …
Margarita – Nie memłaj mi tu! Szkoda czasu!
****************************************
Margarita – Witam na pierwszych zajęciach. Mam nadzieję, że śniadanie wam smakowało. Dzisiaj będziemy pływać. Ale najpierw musicie się rozgrzać. Zapraszam na bieżnię!
Roger – Ładne masz ciałko maleńka!
Debra – Sorry, ale osoby, które ciałem są pulpetem, a mentalnie są kulturystami mnie nie kręcą
Emma – Debra, ty w ogóle wiesz co to znaczy mentalnie?
Debra – Zamknij swoją szarą jadaczkę!
Roger – A ty Laura, lubisz mnie?
Laura – Jesteś, jesteś całkiem…
Margarita- Zejdźcie z bieżni. Alfabetycznie wskakujemy do wody!
Debra – Yyyy… Czyli kto jest pierwszy?
Laura – I ty mnie tłumokiem nazywasz! No, powiedz alfabet!!!
Debra – Alfabet. Co w tym niby trudnego głupku!
Roger – Kto się lubi ten się czubi!
Margarita – Debra! Wskakuj!
Debra – Już pędzę babsztylu jeden!
***************************************
Roger – Ładna jesteś
Laura – Ty też…
Roger – Podobno Margarita nie chce nas dzisiaj męczyć i zniechęcać, a więc mamy wolne. Wpadniesz do mojego pokoju?
Laura- Hmmm…
*********************************************
Debra – No gdzie jest ta wariatka! Dokąd ona poszła?
Sara – Ale jaka wariatka? Debrusiu o kim ty mówisz?
Debra – Nie nazywaj mnie tak! To jest moja sprawa i tobie nic do tego!
Emma – Skoro to twoja sprawa, to czemu wrzeszczysz na całą klinikę?
Debra –Przymknij się różowa klusko!


maxilla czy badger?

Pa!

10 komentarzy:

  1. "Przymknij się różowa klusko" xDD Ja nie mogę. Awww *o* Widzę, że Laura lubi Rogera. "Debrusiu o kim ty mówisz?" xDD Czekam na kolejne :)
    maxilla XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różowa kluseczka <3 Gdy robiłam zdjęcia do tego odcinka, to Debra łaziła cały czas zła, naburmuszona itd. aż trudno było jej zrobić zdjęcie, bo się cała czerwona zrobiła (dosłownie ;D). Cały czas się z kimś kłóciła i wgl...

      Usuń
  2. Twoje teksty są extra :D
    Debra taka cała zła...
    Czyżby Laura i Roger to coś bliższego? :)
    Różowa kluska XD
    Hmm jakie tu słowo wybrać... Niech będzie badger :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Laura i Roger to wgl coś... <...jakby tu to określić, żebyś się nie domyśliła...> yyy... dowiesz się za tydzień we wtorek, bo wtedy zamierzam wstawić kolejny odcinek Kliniki Życia xD

      Usuń
  3. Ale ten Roger to wyrywacz :o Debra taka głupia, wredota i... czy to dlatego zrobiłaś ją rudą? :O Laura i Roger, ta? Laura taka chetna, do pierwszego lepszego leci... ,, No, powiedz alfabet!!! Debra – Alfabet."- Debra geniusz XDD Skąd Ty bierzesz te słowa?? Niech będzie maxilla, jakoś lepiej mi się kojarzy D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor włosów jakoś tak pasował mi do Debry, no i tak wyszło... Słowa są ze słownika j.angielskiego, losuję stronę i biorę słowo, które według mnie ładnie brzmi xD

      Usuń
  4. Krótkie, ale miło się oglądało. Nie mam nic do dodania, czekam na next. :>
    Co do słowa - lol XDDDD Metodą wyliczanki niech będzie maxilla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam... Sosny są dłuuugie (zawsze staram się zrobić około 50 zdjęć ;D), to to dla równowagi będzie nie za długie...

      Usuń
  5. Fajny ten serial.....taki.....ymmm......inny?

    maxilla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja coś zmajstruję to zawsze jest jakiś takiś inny xD

      Usuń