piątek, 28 listopada 2014

Oświadczyny #10 - rodzina Sosna

Hej! TS4 mi się rozwaliły, znowu będę je odinstalowywała i instalowała, no ale ja taką sytuację przewidziałam i zrobiłam kilka postów z tej rodzinki do przodu. Mam nadzieję, że save'y mi się nie usuną i wszystko wróci do normy.


Sosenki lubią się czaić niedaleko domów innych Sosenek xD
Innymi słowy Sosny trzymają się w kupie :D

Pulpet xD

Olaf!!!

Mamusia Sosenka, oczywiście w dresiku :)

Elegancko:
- Mama, to ty?
Mniej elegancko:
- Eee, matka, odwróć mordę!!!

Zdjęcie na tle jakże pięknych drzwi

Nie wiem, jaki sens ma to zdjęcie. Ale w każdym razie jest śmieszne

Typowa ja

I to spojrzenie

Taaa, zauważyłam, że większość akcji opowiadań z TS4 toczy się na ulicy :)

Yyyy...

Ulala, se Olaf znalazłeś kobitkę. Taka trochę gładź szpachlowa z niej, ale jest ok.

Czemu jesteś smutna?

To pewnie przez ten widelec :D

Mami!

Elegancko:
- Kiedy zamierzasz mieć dziecko Olu?
- Niedługo.
Mniej elegancko:
- Kiedy zamierzasz mieć dziecko Olu?
- Na pewno nie po pierwszym dniu znajomości tak jak ty!

Jadłabym

Sweet

Synchronizacja. 

Nocny jogging

Awesome

Mateusz przyszedł!

Oooo

Kocham te potrawy z TS4

Ciąża? Ja już wiem :) A wy jeszcze nie :) Nie no, ciąży jeszcze nie będzie. Jeszcze :D

Przydatna siostra

Nadciąga mama

Tłoczno trochę

Ale mama się przydaje xD

#dombrata  #jestspoko  #trocheśmierdzi

Ej no. W obcym domu?!

Odwiedzamy miejsce naszego dzieciństwa

Ale syf!

Dawny pokój Oleńki

Bieżnia, której nienawidziła

Haha i dobrze ci tak!

Ola jednak woli swój spokojny dom.

Co to za okazja?

Uhuhu

Ola - Nie rozumiem kochanie. O co chodzi? Przeskrobałeś coś?
 Olek- Nie...

Zakochańce

-Nie rozumiem...

- Czy chciałabyś...

- ... wyjść za mnie?

- Oczywiście!!!!!!!!

- Piękny

- Kocham cię.
- Ja ciebie też.

I teraz Zuzia popsuje tą piękną chwilę:
Zuzia- Tylko jej nie upuść :P
Pa!

6 komentarzy:

  1. Ale fajny nagłówek *o* Gładź szpachlowa XD widelec w ręce <3 '#trochesmierdzi'- jeny xD takie romantyczne oświadczyny c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że te oświadczyny wyszły w miarę romantycznie. Nagłówek szczerze, to mi się nie podoba, a zrobiłam go na zasadzie "byle było". Prawdopodobnie niedługo go zmienię, na jakiś z TS4.

      Usuń
  2. Nagłówek śliczny *-*
    Widelec w ręce <33
    Te serduszko też bym zjadła ^^
    Oświadczyny takie cudne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie cierpię tego błędu z widelcem grrrrr...

      Usuń
  3. Jak dla mnie nagłówek byłby niezły, ale się rozmazuje. :{ Jeśli jednak to tylko taki tymczasowy to spoko. :D
    Ta simka z drugiego zdjęcia może i gruba, ale ładna. :D Widziałam, że tam później jeszcze była, ale nie kojarzę jej z poprzednich postów.
    Jak nigdy nie trawię hasztagów, to te tutaj wymiatają. XDD
    Te widelce w rękach podobnie w TS3 lubią się bugować. D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta simka to siostra Oli. Niestety wątek z pozostałą rodziną Sosen się urwał, dlatego można jej nie kojarzyć. Łoooo jesteś pierwszą osobą, która zauważyła, że ten nagłówek się rozmazuje. To pewnie dlatego, że sam nagłówek edytowałam w Paincie xD (i go magicznie powiększałam) Tak profesjonalnie :D

      Usuń