środa, 1 lipca 2015

#2 - rodzina Lovegood

Lazy Cat [video]
Hej! Dzisiaj są wyniki rekrutacji do szkół (miałam ujawnić swój wiek, tak więc to będzie pod koniec tego posta), także moje myśli skupiają się tylko na tym ;)

 Anna tymczasowo opuściła Travisa... + póki jeszcze pamiętam, to oznajmię, że w rodzinie Lovegood jak i w całym mieście wyłączyłam starzenie
 Biegać na obcasach O.O
 To zdjęcie zostało jedynie zrobione do avatara :)
 Annie znudziło się mieszkanie samemu...
 ...dlatego zaadoptowała Kate
 Kate dostała nawet swój kącik. I to taki dosłowny kącik :D
 Takie tam nawiązywanie bliższych kontaktów z Travisem
 Po pierwszym dniu znajomości #tak_działają_simsy
 Zuzanna fotograf xD
 Kate płacze...
 ... a Anna nic sobie z tego nie robi
 Ciąża! Jeny, jaka ta łazienka jest paskudna xD
 Jak to dziecko będzie tyle jadło/piło to będzie się w przyszłości toczyć po chodniku...
Ciekawe, dla kogo Anna się tak wystroiła?

A więc... chyba wolałabym, abyście żyli w kłamstwie.... tak więc... nie mam szesnastu lat... ani... czternastu... dwunastu też nie xD Tak więc, w swoim krótkim życiu przeżyłam trzynaście wiosen :D Tak, należę do najgłupszego rocznika ever,, a jako że idę do gimnazjum, to jestem taka dorosła XD

No to żegnam Was. Kolejny post 10 lipca!

9 komentarzy:

  1. Nie przejmuj się wynikami :) Do mojej szkoły z poza rejonu przyjmowali nawet ze średnią 4.0 więc...
    Biedna Anna, będzie mieszkać sama z dwoma dzieciaczkami O.o
    Ciekawe czy wystroiła się dla Travisa a może dla kogoś innego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładne to zdjęcie 6 od końca *^* Ja kiedyś też grałam z wyłączonym starzeniem, ale mi się szybko znudziło :p Lubię patrzeć jak simowie dorastają :) Travisowi chyba się troszku przytyło :p Ale się pospieszyli z tą ciążą :o Ale i tak jestem ciekawa co się urodzi :D
    Wiesz co, Twój rocznik wcale nie jest taki tragiczny, znam parę całkiem spoko osób w Twoim wieku. Te młodsze dzieci to dopiero masakra xD Na fejsie 75% postów, jakie mi się wyświetlają, to zdjęcia 5 klasistów, które różnią się od siebie tylko tłem, na każdym MUSI być serduszko z rąk, inaczej fotka nieudana :// ;-; A odejście rocznika 2002 do gimnazjum przeżywali jak mrówka okres, dosłownie...
    Jeny czyli tylko moje gimnazjum jest takie porąbane i dopiero ok. 20 sierpnia dowiaduje się, kto jest z kim w klasie? (bo u nas nie podają listy przyjętych, biorą wszystkich co się zgłoszą :P)

    OdpowiedzUsuń
  3. artystyczne foto bardzo ładne! :o <3 u mnie ustawione jest, że starzeje się aktywna rodzina, niegrani bądź miastowi simowie są wiecznie młodzi xd jestem ciekawa, jak będzie wyglądać Kate po urodzinkach i jak będzie wyglądał bachorek Anny i Travisa (módl się, by potomek nie odziedziczył sylwetki Travisa...) podejrzewam, że na ostatnim zdjęciu Anna jest wystrojona dla ukochanego <3

    jeśli mowa o Twoim wieku, to powiem Ci szczerze, że wróciłabym znów do chwili, gdy zamartwiałam się, czy dostanę się do gimnazjum. ja pochodzę z rocznika 00' i przede mną, po wakacjach egzamin i wybór kolejnej szkoły. za szybko czas leci i nawet tego, że to jedynie 2 lata, to chętnie bym cofnęła się o te 2 lata do tyłu :) pozdrawiam i buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Anna jest piękna<3 Szkoda, że koniec Sosenek, no ale każdy gra po swojemu :) Ja mam właśnie na odwrót, że bardzo przywiązuję się do moich simów (dziwnie to brzmi xD)
    Anna zaadoptowała dziecko i od razu do kąta, no ładnie xD i jeszcze zamiast się małą zaopiekować to romansuje
    Piękne to zdjęcie mostu<3!
    Kurcze, wychodzi na to, że jestem jedną ze starszych osób w simowej blogosferze xd Jak na 13 lat Twój sposób pisania jest taki przyjemny, zabawny w pozytywnym sensie. Nie jest rażąco dziecinny i to mi się podoba :) Jednak ja sama nie wróciłabym już do czasów, gdy miałam lat 13 :D po prostu... to był dla mnie dziwny czas xD
    Pozdrawiam :*!

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie życzę powodzenia w gimnazjum! Nie zepsuj się ;p Fajnie, że Anna adoptowała Kate i będzie mieć kolejne dziecko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. eww gimnazjum, najgorsza szkoła, powodzenia :') oo rodzinka się powiększa, jest Kate, i będzie jeszcze jedna dzidzia *3*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieciaki, dzieciaki <3
    Się dużo coś romansuje XD
    Ja to chyba jeszcze nigdy nie grałam bez wyłączonego starzenia ;D
    Gimnazjum...... Taaa po wakacjach też tam idę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie wiem czy ja przestanę kiedykolwiek zachwycać się urodą Anny *3* Kate prześliczne imię <3 już się nie mogę doczekać kiedy urośnie! czekam ma bejbi :3 Twój rocznik nie jest wcale taki najgłupszy. mam kilka dobrych koleżanek z rocznika 02' :) gimnazjum nie jest złe,poradzisz sobie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Anna jest cudowna *o*.Czekam na kolejną część opowiadania :D.A tak ogółem zostałaś nominowana do Liebster Blog Award na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń