piątek, 3 kwietnia 2015

Ślub i przygotowania do ślubu #31 - rodzina Sosna

(c) Diana S

Hej! Ogłaszam wszystkim to czytającym, że zaopatrzyłam się w dwa dodatki do TS4 :D Chodzi mi o dodatek Ucieczka w plener oraz Witaj w pracy. Testując dodatki wpadłam na pomysł, aby stworzyć sobie nowego avatara ;) No i jak zjedziecie na sam dół bloga, to możecie zobaczyć owe wspaniałe zdjęcie xD Kim jest simka z avatara? Tego dowiecie się w kolejnym odcinku Sosenek :D Tworząc zdjęcia do tego posta nie miałam jeszcze tych dodatków, więc jest troszkę nudno xD Dobra, nie będę się rozpisywała, idę grać dalej w simsy (#uzależnienie)... Przyjemnej lektury!

A Steven cały czas płacze... W sumie, to gdybym miała siostrę (a takowej nie posiadam, bo jestem jedynaczką :D) i gdyby moja siostra umarła, to też bym pewnie pogrążyła się w smutku...
Ale Amber rozkręci swojego narzeczonego
Moja pierwsza randka w TS4 :3
Oooo, kogo my tu mamy!
Później Amber i Steven udali się do parku, gdzie Amber spotkała swoją mamę
To miało być romantyczne spotkanie tylko we dwojga...
No, ale matka gdzieś polazła i w końcu zostali sami
Haha, nawet jest to samo miejsce!
No i czas na ślub!
Piękne zdjęcie... a Amber miała tutaj takie długie włosy (#spojler)
Kolejne podobieństwo
<3
I wracają szczęśliwi... tylko, czemu Steven biegnie wolniej od Amber?
Ooooooo :3
May marzy o uroczystej uroczystości weselnej... :D
A tak mi się nudziło, że trochę wyremontowałam im basen...
Olimpijskich rekordów bić tu raczej nie będziesz, ale zawsze możesz się zrelaksować
Hmmmm... hmmmm...
Hahahaha, musiałam!!! Czyli już wiemy jak się robi dzieci... jak poliżesz sobie kolano, zachodzisz w ciążę xD
I ciąża!
W przedpokoju pojawiły się tajemnicze drzwi...
które prowadzą do pokoju przyszłego dziecka!
Jak się nie urodzi dziewczynka, to... to remontować pokoju nie będę, bo mi się nie chce xD
W domu panuje taki chaos i syf, że nie wiadomo, czy pokojówka da z tym radę xD
Znajdź trzy rzeczy, które sprawiają, że to zdjęcie jest.... jakie jest xD
Pierwsza rzecz: pokojówka gada sobie z May, podczas gdy...
... na ziemi leży pełno naczyń + brudne naczynia to druga rzecz xD
Trzecia rzecz: zauważyliście, że Amber i Steven nie jedzą w swojej kuchni? xD
Tak se jakoś pomyślałam: ale ona ma fajny strój kąpielowy!
Potem okazało się, że to jest tylko bluzka... :(
Udało mi się zagospodarować ich ogródek!
A tutaj taka tam sceneria przygotowana na potrzeby ślubu Davida i May
Amber będzie pełniła rolę muzyka :D
Póki co tylko stuka w klawisze, no ale Chopin też tak zaczynał!
Pierwsza książka od góry... hmmm...
Leżę i nie wstaję!
David będzie barmanem!
A Amber... Chopinem!
Wszyscy siem uczom hehe, a May ma kaloryfer na brzuchu O.O
Fajna koszulka proszę pana!
A tutaj macie poczynania... jak się on nazywał... poczynania Victora!
Grrrr...

Pa i wesołych świąt wielkanocnych!

13 komentarzy:

  1. Super :D
    Jeśli chodzi o inne książki o uderzająco podobnych tytułach i opisach do rzeczywistych to ja znalazłam jeszcze kiedyś ,,Igrzyska Obżarstwa" (pod żadnym pozorem nie łączyć z ,,Igrzyskami Śmierci"!!!!11wykrzyknik1@2!) xD Opis po prostu rozbraja...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A też widziałam Igrzyska Obżarstwa xD Takich "genialnych" książek jest o wiele wiecej xD

      Usuń
    2. Muszę jeszcze kiedyś poszukać ;D

      Usuń
  2. Super masz ten avatar :D O rany ale to durno wygląda jak się usunie łóżko simom podczas bara bara o.O xD Ładny pokój ma przyszłe dziecko :) Noo, ale tytuły książek w TS to są niezłe xD No i gdzie ten ślub May i Davida? Pfy, już wszystko tak o nim opowiedziałaś i wgl a tu o :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o ślub, to to był taki chwyt marketingowy xD Ślub będzie, ale chciałabym, aby było to huczne wesele, no i trzeba się na nie przygotować: Amber musi się nauczyć grać na pianinie, David musi się nauczyć robić drinki, May musi zaprosić całą rodzinkę, trzeba przygotować jedzenie...

      Usuń
  3. We wszystkich częściach simsów przedmioty mają fajne nazwy, ale "50 odcieni moich okien" to szczyt epickości XDDD
    Ta pokojówka taka stara, ma ona siłę sprzątać w ogóle? :D
    Simka z avka bardzo ładna, przypomina mi May. :)
    I tak w ogóle to sprawę mam, bo przy poprzednim wpisie zapomniałam dodać. Pisałaś, że masz jedynkę, może jakieś fotki z tej części gry? Proszę? <3 :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ta simka z avatara to jest May ;) Post z TS jest (prawie) gotowy ^^ Zdjęcia, swoją jakością, powalają z nóg, no ale post niedługo powinien się pojawić ♡♡♡

      Usuń
  4. Gratuluję zakupu dodatków, czekam na Twoje opinie! Bardzo ładnie zagospodarowałaś im ogród i urządziłaś pokój dla dziecka :) Czy ta pokojówka w ogóle coś robi? Bo wygląda to jakby tylko się relaksowała ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj, dodatki są genialne! xD Hahaha, dokładnie, ta pokojówka robi NIC xD

      Usuń
  5. Tak tytuły książek powalają z nóg :D
    Dużo tych przygotowań do ślubu :)
    Fajny pokoik będzie miał bobasek. Szczególnie jak to będzie chłopczyk xD
    Dość stara ta pokojówka :o
    Chętnie zobaczę co z tymi dodatkami nowego przyszło ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na miejscu tej pokojówki poszłabym na emeryturę...

      Usuń
  6. Jestem ciekawa, jak prezentują się dodatki, które zakupiłaś. ;) Steven i Amber świetnie razem wyglądają i ten jej niebieski kolor włosów wygląda naprawdę efektownie. Też chciałabym mieć w domu basen. xD Zabawnie wyglądają ci simowie bez łóżka, jak połamani. Piękny wystrój ogrodu, duży plus na fortepian. ;D 50 odcieni moich okien i Gra o Grom, no coś mi to przypomina, ciekawe, co, prawda? xd No i ładny masz awatar. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam, żeby ślub Davida i May był taki uroczysty :D Stąd pomysł na fortepian...

      Usuń