piątek, 27 marca 2015

The Sims 2 - rodzina Foksterier

(c) Tonnie ^^
Hej! Witam wszystkich! Nikt nie musi wiedzieć, że ta rodzinka miała się pokazać miesiąc temu... Ale ja jestem zbyt leniwa, by robić coś kilka dni wcześniej xD Czytałam sobie ostatni post Milkassey, no i pisała ona o jakimś tam teście na zodiak chiński... No i taki test sobie zrobiłam :D TU macie cały opis mojej osoby xD A tak w skrócie, to jestem kozą xD Znaczy, powinnam być innym zwierzakiem, ale liczy się pierwsza próba (nieważne, że zrobiłam to byle jak, ale pierwsza próba xD). A tu Wam mniej więcej streszczę, jaka jest koza "[...] jest ostrożny" hohoho, zgadza się... "Wierzy w dobry los" ...nie skomentuję tego... "często długo marudzi i zwleka zanim się na coś zdecyduje" to jest idealny opis mnie xD "jest pracowita i wytrwała, ale potrafi też sprytnie zrzucać swoje obowiązki na innych" gdybym w tym momencie coś piła, to mój monitor by nie przetrwał... "bywa bardzo zapominalska" zgadza się... "wiele pieniędzy wydaje na swoje wygody i przyjemności" skąd oni tyle o mnie wiedzą?! "ma oddanych przyjaciół" ... "lubi wakacyjne wyjazdy" ... "ale niechętnie wybiera się w naprawdę długie podróże" znacznie lepiej ^^ "trzyma się z dala od plotek" tak tak, ale to właśnie mnie okrzyknięto największą plotkarą w klasie xD "wiele osób powierza Kozie swoje tajemnice i sekrety" zgadza się :3 "Koza ma romantyczną duszę" O.O " Koza przykłada wagę do zdrowej diety" NAJWIĘKSZE KŁAMSTWO ROKU!!! Kto uwielbia czekoladę? Kto lubi batoniki i ciasteczka? Kto codziennie do szkoły przynosi mnóstwo słodyczy? "Wadą jest tendencja do marudzenia i narzekania" a to jest prawdziwa prawda xD A tak wgl, to czy powinnam zacząć się leczyć, jeśli pomyliłam sąsiada z suszarką do grzybów? xD Nie pytać o szczegóły...


Dzisiaj moja ulubiona rodzinka w TS2 - Foksterier
Oto Viktoria i Akiiki
Najstarszy syn - Draco
"Średnia" córka - Julia
I Faddei
A to Carlos
Eeeee, ja wcale nikogo tutaj nie topiłam w basenie xD
Wcale...
Uroczo, nieprawdaż? :D
Przed Wami dom, w którym własne, rodzone dziecko staje się niewolnikiem...
Opowiedzieć Wam wzruszającą historię tego dzieciaka? Usiądźcie wygodnie i czytajcie :D Otóż pewnego dnia, kiedy wprowadziłam tę rodzinkę do miasta [...] no i ona nagle zaszła w ciążę [...] było ciężko [...] a tu zaczyna rodzić [...] no i tak to powstał Faddei xD
Kochany braciszek <3
Moi simowie cały czas tańczo xD
Mmmmm, spaghetti...
Cała rodzina ciężko pracuje, a ta sobie smacznie śpi (obrońcy praw Victorii powiedzą mi, że ona miała koszmar i się bidulka przemęczyła) ale ja i tak swoje wiem :)
Tańczą, cały czas tańczą O_o
O_O
O_O
O_O (ach te moje kreatywne podpisy pod zdjęciami xD)
Osoby, które nie znają Foksterierów, powiedzą mi, że jest to normalna, kochająca się rodzinka...
... niestety mina Julii wyjaśnia wszystko.... A TAK MNIEJ NA POWAŻNIE, TO ZAUWAŻYŁ KTOŚ, ŻE TE KLOPSIKI WYGLĄDAJĄ JAK WULKAN?! xD
Wow, Victoria wstała z łóżka O_O (pomimo że jej ciąża była pierdyliard simowych lat temu, ona do dnia dzisiejszego się nie wyspała)
Kochany ojczulek... A taka ja jestem genialna, że do pokoju dziecka wstawiłam lodówkę :D
Nudzi Ci się? Może popracujesz? Którą opcję wybierasz?
Po co kładziesz to dziecko na ziemię?!
A ta się odpoczywa (brawo ja i moja genialna polszczyzna)
Lubię to!
Karolina wstrzymuje oddech nieeeee, nie zrobię Ci tego... a może jednak? xD
Jaki piękny pan sprzątaczka ;)
Genialne pomysły Victorii
Szkoda go... trafić do takiej idiotycznej rodziny... (o matko, zuzia pseklneła, plose pani, plose pani, a zuzia pseklina)
Nie wierzę własnym oczom...
Kogoś mi ten pies przypomina... xD
Creepy!
Ekhem.... ja nie wiem, co robią tutaj te duchy...
Tego ducha ekhem... też nigdy na oczy nie widziałam xD
Duchy z dwójki są najśmieszniejsze
Syn śmierdzi! Achtung!!!
I takim to pozytywnym akcentem kończymy tego posta!

Pa!

9 komentarzy:

  1. A tak myślałam dzisiaj że dawno nie dawałaś rodzinki z ts2 :D Oo, Draco ^^ Carlos to foksterier? Faddei- wpadka przy pracy, tak? xD Ale roztańczona rodzinka! :D Wulkaniczne klopsiki ^^ To z lodówką w pokoju dziecka to super pomysł, muszę spróbować, żeby simowie mi nie latali przez cały dom do kuchni xD Jaki seksowny ten ich pan sprzątaczka XD Zuzia, jak mogłaś powiedzieć takie brzydkie słowo! Marsz do kąta! xD Uhuhu, niemiecki T.T Fajny nos ma ten gościu z gry XD
    [odpowiedź na komentarz u mnie :p]Ostatnio z mamą też rozmawiałyśmy o tych perfumach, że jak ktoś mieszka blisko jakiegoś rossmana czy nawet tesco, to zawsze rano może podskoczyć, popsikać się i nawet nie musi kupować, taka oszczędność xD A w ogóle myślałam że to Ty ten tag wymyśliłaś, nie wiem czemu :p No i tak, Gale z IŚ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, Carlos jest foksterierem. W tej "psiej" dzielnicy każda rodzina ma taką zasadę, że jak mają na nazwisko np. Pudel, to mają pudla, jak rodzina nazywa się Chow chow, to mają psa tej rasy itd. Nie wpadka przy pracy, tylko naumyślne wkurzenie koleżanki - oficjalnej właścicielki tej rodzinki :D Hahaha, niemieckiego nie mam, ale jak byłam w Niemczech, to była mokra podłoga, no i był jakiś napis ze słowem "achtung"...
      Nieeee, ja taka kreatywna nie jestem, by jakieś tagi tworzyć xD

      Usuń
  2. To wulkanopodobne mięcho zostało przetłumaczone w polskiej grze jako spaghetti. :D Ale zjarane to faktycznie jak wulkan.
    Chaos masz w tej dwójce, bajzel w całym domu XD I ile duchów! Na pewno nie masz z tym nic wspólnego?... >D
    Jeśli "idiotyczny" byłoby przekleństwem, chyba byłabym najbardziej wulgarną osobą w promieniu 100 metrów. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bajzel jest, bo jest dużo dzieci, a mało czasu xD

      Usuń
  3. średnia córka jest moją imienniczką, ten uczuć :') ta rodzinka wymiata, nie mogłam przestać się śmiać XD a tamten pieseł... jeszcze jakie ponętne oczko puścił, mrrrah! ♥ ♥ ♥ pozytywny akcent, mistrze drugiego planu... nie mogę po prostu! ta notka sprawiła, że od razu odzyskałam humor, bo niemiecki mi go zepsuł :\\\ XDD pozdrawiam i buziaczki! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna rodzinka :D
    Tak naprawdę dużo tańczą ^^
    Dom duchów xD
    Wulkanowe klopsiki xd
    Pan sprzątaczka :D
    Ale ten bajzel dodaje uroczku ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta rodzinka jest cały czas zestresowana, dlatego najszybszym rozwiązaniem problemu z zabawą jest taniec

      Usuń
  5. Nieraz też tak miałam, że chciałam zabrać się za coś wcześniej, ale jednak tego nie uczyniłam. Czy ja wiem, czy to przez lenistwo? Czasem po prostu jest to skutkiem braku chęci, które moim zdaniem są niezbędne do prawdziwego pisania. Bez weny tworzenie, pod jakąkolwiek postacią jest średnio opłacalne. Co do horoskopu, to nauczycielka od anglika w podstawówce kiedyś nam o tym mówiła i mój rocznik jest spod znaku szczura. xD
    O, simsy dwójka, dawno w nie nie grałam, lecz z chęcią sobie powspominam. Ale ta rodzina roztańczona, no i jaki dom uporządkowany. xD Z wrażenia aż duchy ich odwiedzają. Co do klopsików, to faktycznie mi też skojarzyły się z wulkanem. Natomiast ten pies, który kogoś Ci przypomina, wygląda ślicznie. :)

    OdpowiedzUsuń