niedziela, 12 października 2014

Ucieczka #8 - rodzina Sanderson

Hej! Mam ostatnio fazę na The Sims Średniowiecze i nie wiem kiedy to minie. No, ale jakoś się (chwilowo) odciągnęłam od TSŚ i wpadłam do Sandersonów. Wiem, że post krótki, ale jak mi minie szał na TSŚ to od razu wracam do trójki :D. Co do czwórki, to niedługo się za nią zajmę, bo póki co nie mogę jej nawet otworzyć :(.

Słodko

Ślicznie Maju, rozwijasz się

Smerfowy uczeń

A te co kombinują?

- Co ty na to, aby stąd uciec? Nie dręczy Cię twój synek? Ostatnio jest jakiś taki nieprzytomny, no i niebieski...
- Ej, to dobry pomysł!!

- Oby nikt mnie nie zauważył

- Nareszcie, wolność!!! 

Niestety, Harry zauważył całą akcję. Zmarkotniał i większość czasu spędzał w kuchni, siedząc i myśląc

A to na poprawę humoru: latające siostry

Albo po prostu skaczące
 Pa!

2 komentarze:

  1. Krótkie opowiadanie :/ A 15.10 średniowiecze, super ♥ i 17, w uro mojego brata xd.
    Mai obraz taki ładny ♥.♥ Latające dziewczynki <33.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny obraz ♡
    Latające dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń