wtorek, 28 października 2014

Dziwnowo - The Sims Średniowiecze #3

Hej! Nic się ciekawego nie działo. Jednak mogę was trochę podrażnić :) Wiem już co się urodzi Mai Sanderson. No, ale wróćmy do średniowiecza:
Dzięki murom Dziwnowo wygląda ładniej

A oto szpieg Zdzisio

A to jego cechy

Dzisiaj misja dość interesująca, w sumie moglibyśmy grać Ewą, tylko, że jednak chciałabym "wypróbować" Zdzisia

- Dzińdbry, bo ja chciałem... no królem zostać, no... gdy wasza wysokość se pojedzie
- No dobra... 

Ach ten wygodny tron

Sytuacje masz pod kontrolą? Tak?

Cuchnące sery na statku!

- Pani jakieś plotki o mnie rozpuszcza czy co?

Rozmowa, rozmowa. Choć troszkę przemocy by się przydało. Jednak zostanę przy tej rozmowie.

Flirty czy filtry, czy tylko ja mam problem z poprawną wymową?

Baba się wkurzyła

Ale Zdzisiu przekonał ją, że króla się nie obgaduje

Mlask mlask

Let's go shopping!

Shopping!

Cuchnący ser? Jest. Drób? Jest.

Ale wielkie mięcho

Leć mięsko, leć!

Jeny, ale fajny potwór!

Impreza z głową w ścianie, odlot!

Eeee, paniee, w zamku balangi nie. Rozumisz?

Nie ma imprez

Won kobito, won!

Nie no, kupmy jakiś tam prezent.

Let's go shopping 2!

Nie śpimy Zdzisław, nie śpimy!

- Oooo, ale fajny kloc

Co się martwisz, dobrze ci poszło

Koniec!

No i sojusz z Mechanowem
Pa!!

3 komentarze:

  1. Nie wiem, co więcej mogłabym napisać - Twoje podpisy pod zdjęciami niszczą system. XDDDD Przeczytałam całość i bardzo mi się podobało, czekam na kolejną część Twoich relacji. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super że grasz w średniowiecze lubię tą grę i też ją mam czasem mam ochotę w nią pograć miałam nawet z niej robić opowiadania ale w końcu zrezygnowałam ale fajnie jest pooglądać z niej zdjęcia i poczytać
    Super
    simssims170.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Dianą Stellą, masz zeczepiste teksty xD. Każdy Zdzisiu rozwala XD aż bym sobie pograła w tsś *p*
    aaa, to teraz będę się ciekawić, co urodzi Maya, ygggg -,-

    OdpowiedzUsuń