poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Coś o mnie

Cześć! Tak sobie oglądałam mój blog i zauważyłam, że w ogóle się nie przedstawiłam. Nic o sobie nie powiedziałam. Nic.

1. Mam na imię Zuzia
2. W simsy zaczęłam grać w wieku 5 lat
3. Nigdy nie grałam w the sims (chodzi mi o pierwszą część)
4. Jestem niepełnoletnia :)
5. Zamierzam studiować medycynę
6. Niby jestem podobna do niej:
Johanna Mason z Igrzysk Śmierci















7. Moim ulubionym kolorem jest szary
8. Ale najlepiej wyglądam w niebieskich ubraniach :)
9. Nie lubię pisać o sobie
10. Na youtubie oglądam tylko Madzię (MagdalenaMariaMonika)
11. Z przedmiotów szkolnych najbardziej lubię j. polski
12. Nigdy nie oglądałam Igrzysk Śmierci i w ogóle nie wiem o co w nich chodzi
13. Uczę się j. rosyjskiego oraz j. angielskiego
14. Nie jestem zakupoholiczką
15. Jeśli chodzi o telefon to zdecydowanie Sony
16. Chciałabym się nauczyć grać w szachy, ale nie mam czasu
17. Moją ulubioną piosenką jest Inna- Cola song
18. Ulubiony teledysk: Sia-Chandelier 
19. Nie jestem Beliebers, Kwiatonators itp.
20. Nienawidzę jak ktoś mlaszcze, siorbie, beka itp.
21. Uwielbiam jeść
22. Nie lubię polskich piosenek
23. Uważam, że zasady ortografii są bardzo ważne 
24. Uważam, że fryzury ze Store do simsów są okropne
25. Jestem niecierpliwa
26. Nienawidzę małych dzieci, ale wyjątkiem są takie, które nie potrafią jeszcze mówić
27. Mieszkam w małym miasteczku
28. Gdy piszę nowego posta na blogu,, zawsze włączam w tle jakąś muzykę
29. Nie zjem hamburgera, hot-doga, chipsów itp.
30. Nie potrafię szyć
31. Uwielbiam kapustę kiszoną
32. Rozmyślam nad dodaniem do bloga nowej rodzinki z The Sims Średniowiecze lub/i The Sims 2
33. Uwielbiam wodę
34. Szybko się męczę
35. Podobno jestem chuda :)
36. Wolę komputer niż telewizję
37. Mój telefon to Sony Xperia L, gorąco go polecam

38. Moją pasją jest wspinaczka
39. Nie jestem osobą kreatywną
40. Uwielbiam pić herbatę
41. Nie lubię robaków
42. Ni LUbiem dźeci ktrure nei poteraifaom pisac po lucku
43. Takich notek w ogóle nie związanych z simsami już nie będzie

Dobra, skończyły mi się pomysły, pa!

2 komentarze:

  1. Fajnie, że o sobie coś napisałaś ^^ 3., 4., 8.,9., 19.,20., 21.,23.,24.,25., 34., 35. (ale nie podobno tylko na pewno :'(), 36., 42., 10. (ale oprócz niej masę osób jeszcze, z czego połowy filmików od nich nie oglądam, bo mnie nie ciekawią)- te punkty się ze mną zgadzają ^^. A ja kooocham IŚ ♥
    shiny-sims.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że napisałaś coś o sobie ;D
    Też nigdy nie oglądałam IŚ
    wolę oglądać horrory albo melodramaty xD

    OdpowiedzUsuń