wtorek, 9 grudnia 2014

Studniówka #13 - rodzina Sanderson

Hej! Jak pewnie zauważyliście, jest nowy nagłówek. Zdjęcia są mojego autorstwa (z jakiś starych postów). Cały nagłówek robiłam tu. Raz na ruski rok dodam TS3, więc nie jęczeć. W piątek znowu będzie TS4.


Duży i mały

Nie no, tak na studniówkę nie pójdziesz

No, załóżmy, że wyglądasz dziabkę lepiej

Jeszcze tylko fotka i możemy iść

Ciebie też się to tyczy

Może być

<3

<3 nr 2

Biała limuzyna, szacun ziom!
Kamil zapytał się na studniówce Mary, czy zostanie jego dziewczyną. Tak samo postąpił Jordan z Jogą. Oczywiście dziewczyny się zgodziły. Mary na dodatek została królową balu!
Tak Olaf, pada deszcz

Kolejna baletnica, zwariuję 

Oooo, widzicie te małe kiełki?

Eeeeee, nie wolno!

Jaka słodka kicia

A jednak nie

Ty mały diabełku, ty!!!

Ranny!

Dziadek Franek przysłał pluszaki

Interesting mecz

Skup się Olaf, skup!

No Maja dajesz!

I tekst, który najczęściej słyszę od moich koleżanek na wf-ie: Kopie się z boku! (tak, na wf-ie gramy w piłkę nożną xD)

Ale ja i tak wolę z czuba 

Ten rzut!

Haha, Jordan, co ty robisz?

Uuuuuu

Druga próba

Ciemno już, zgasły wszystkie światła, ciemno już, noc nadchodzi (coś tam coś tam)

Udało się!

Ale lekcje każdy musi odrabiać

Pa!

8 komentarzy:

  1. Nowy nagłówek jest śliczny! <3 Zwłaszcza, że znalazło się miejsce na Dinusia. :]
    Mary fajnie wygląda jako baletnica. :3
    Ładny ten nocny widoczek pod koniec posta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dinuś miał w nagłówku zaklepane miejsce xD Przy tym nocnym widoku nawet się nie starałam, ale cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  2. Wszyscy się cieszą z Dinusia na nagłówku <3
    Ale super, że Jordan i Kamil spytali się Jogi i Mary o chodzenie :) Ten kotek jest słodki *w* haha a tekst jaki ja najczęściej słyszę na wfie to ,,Po co kopnęłaś tą piłkę dałnioku" albo: ,,Dałnioku jak masz tak grać to lepiej nie graj" albo ,,No puść, dałnioku"- wszystkie by Zuza. Kopanie z czuba rządzi <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj moje kopy z czuba źle się kończą. Niestety (albo stety xD) mam dużą siłę w nogach (taka sportsmenka ze mnie :D) i gdy kopnę piłkę z całej siły, a ktoś akurat stoi przede mną, to dość mocno obrywa w brzuch albo w głowę.

      Usuń
  3. Nagłówek śliczny <3 No i Dinuś oczywiście musiał być ^^
    Fajnie że Kamil i Jordan spytali się dziewczyn o chodzenie i te się zgodziły :D
    Koteczek taki słodki *-*
    Też uwielbiam kopać z czuba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dinuś obowiązkowo. Ja tam uwielbiam kocięta z TS3 :)

      Usuń
  4. Nagłówek świetny!!
    Studniówkowe stylizacje fajne.
    Oo ×2
    czyli
    Joga+Jordan=♥
    Mary+Kamil=♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Na nagłówek poświęciłam sporo czasu i cieszę się, że przyjął się pozytywnie :)

      Usuń